Pagina's

donderdag 31 maart 2011

Blunder van de maand.


Hey,
Zoals je aan de titel kunt zien gaat het over een blunder. Ik maak niet vaak blunders. Maar deze maand maakte ik er wel een dus leek het me een leuk idee om die blunder jullie te vertellen. Misschien kan ik het ook wel elke maand doen. Dit artikel heeft niks met beauty te maken of mode. 

Mijn blunder : Ik was met mijn tante een middagje aan het shoppen in het stadje bij ons in de buurt. Het was een hele gezellige middag, alles verliep normaal. Totdat we ergens iets gingen eten. Bij de bibliotheek kun je ook iets eten en drinken er is daar een klein cafeetje. We gingen daar zo zitten en bestelden wat te eten en drinken. Ik had een Brusselse wafel en chocomel. 

Ik was lekker mijn Brusselse wafel aan het eten en gooide toen mijn chocomel om! Jammer genoeg gooide ik het niet alleen over de grond maar ook nog over mijn tas en mijn broek! Ik had natuurlijk weer een hele lichte broek aan dus het was goed te zien. Ik schaamde me dood. Ik met die broek nog door de stad heen gelopen naar de auto. 

Toen ik thuis was zag ik pas hoe erg het eruit zag. Het leek wel of ik spetterpoep op mijn broek had. Tot slot kreeg je chocomel ook nog eens heel slecht uit je kleren. Gelukkig is dat wel gelukt. 

Wat vinden jullie van mijn blunder? Of wan zo'n artikel? Ik schaamde mij in elk geval wel en eigenlijk hoop ik dat zoiets mij niet nog een keer gebeurd.
Liefs Anne.

3 opmerkingen:

  1. Eens gehad met een ijsje! Direct de eerste winkel binnen gesprongen en een nieuwe rok gekocht!
    Wel leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaa die blunder, lijkt me echt super erg. En zo'n artikel is echt super leuk! <33. Alleen denk ik zelf niet dat je elke maand een blunder meemaakt, of wel haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt shit haha! Gelukkig is het aan het einde van de dag(?) gebeurt. Zoiets overkomt mij ook niet vaak (afkloppen)
    Ik vind dit artikel wel leuk bedacht =D

    BeantwoordenVerwijderen