Pagina's

zondag 3 april 2011

Ooglook


Hey,
Ik had beloofd/gezegd dat ik jullie mijn dag in de dierentuin zou vertellen, maar het is er niet van gekomen. Sorry, ik heb er wel van geleerd dat ik niks meer ga beloven. Daarom vandaag een ooglook en heel misschien ga ik het verhaal van de dierentuin nog vertellen. 
Deze ooglook heb ik gemaakt met het palletje waar ik iets over heb verteld. Ik ga jullie in een paar stappen laten zien hoe ik hem heb gemaakt en ik ga iets over het palletje vertellen.
Hier links zie je het palletje. Het is van NYC en het is 4,99 volgens mij. Er zitten vier kleuren oogschaduw in , oogschaduw basis, Illuminator en een applicator.

Op de achterkant staat een gebruiksaanwijzing om een ooglook te maken met de kleurtjes in het bakje. Dat vind ik wel handig. Ik heb die ooglook vandaag gemaakt. Hier links op het plaatje zie je in stappen hoe je het moet doen. Ik laat het ook in stappen zien. (zonder beschrijving)









Hier breng ik de oogschaduw basis aan. Daarna start ik met de ooglook.

 Wat vonden jullie van de ooglook? Ik zelf ben wel tevreden met het resultaat. Verder weet ik niet of ik elke dag nog een artikel erop ga zetten, het kost me best wel veel tijd. Dus excuses als er morgen of een andere dag geen artikel komt.
Liefs Anne.

3 opmerkingen:

  1. Bij stap 2, welke kleur breng je aan want dat zie ik niet zo goed.
    Toffe ooglook! Komen er foto's van de dierentuin online?

    BeantwoordenVerwijderen