Pagina's

vrijdag 1 april 2011

Kort artikel.


Hey,
 Vandaag 2 artikelen. Ik heb dit artikel vooruit geschreven want, ik ga vandaag (vrijdag) naar de dierentuin met mijn klas. Gezellig, wel zijn we op onze vrije middag nu 15.45 pas uit. Ik wilde allemaal foto's maken in de dierentuin en dan zet ik ze vanmiddag erop als dat lukt. Ik kan niks beloven. Het wordt dan even geen beauty artikel.

Verder heb ik laatst een nieuw oogschaduw palletje gekocht. Het is speciaal voor blauwe ogen. Silke van Ciasitio heeft het me aanbevolen. Hier ook een link met haar palletje zij. Heeft er eentje voor groene ogen. Ik wil met dit palletje ook een ooglook maken. Verder heb ik veel te veel gekocht bij de kruidvat. Elke keer als ik er kom koop ik wel 1 of meerdere dingen. Ik ben verslaafd. Help. :).

Dit was het artikel voor nu. Ik hoop dat jullie rond de middag/avond nog even komen kijken voor het dierentuin avontuur. (hoe schrijf je avondtuur/avonduur/avonuur?).
Liefs Anne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten