Pagina's

maandag 21 maart 2011

Lente wish list

Hey,
Het is lente! Eindelijk is de kou over (hoop ik) en gaat het zonnetje schijnen. Omdat het straks warmer wordt moest ik toch maar even een wish list maken voor de lente. Leuke hemdjes, rokjes, jurkjes, korte broeken en een leuke bikini. Ik heb al deze kleding van de H&M.
Dit is mijn lente wish list, wat vinden jullie ervan? het is allemaal bij de H&M online shop te koop. Aan het begin van het artikel staat een link. Hieronder zet ik de prijzen erbij v.l.n.r. :
Bikinitanga rood : 9,95.
Bikinitanga ruit : 9,95.
Jurk streep : 9,95.
rok zwart : 4,95.
rok roze : 7,95.
Denim short : 19,95.
hemdje : 9,95.
Liefs Anne.

1 opmerking:

  1. Dat gestreept jurk vind ik geweldig maar bij ons is er geen H&M online :( hopen dat het in de winkel komt!!!

    BeantwoordenVerwijderen