Pagina's

donderdag 26 mei 2011

Outfit # 2


Hey,
Eerst excuses omdat er de hele week geen artikelen waren, maar ik kan het uitleggen en heb een hele goede reden (al zeg ik het zelf). Als volgt; Ik kon niet inloggen op mijn Blogger account tot een vriendin gister met een tip kwam en nu kan ik eindelijk weer inloggen. Ik baal echt heel erg want ik had allemaal foto's gemaakt en had alles al klaarliggen.
Vandaag ga ik jullie een outfit laten zien met het spijkerjasje van mijn moeder, het is niet echt een spijkerjasje maar ik kan de naam niet bedenken.
De outfit :
ik vond het geniaal dat je mijn tanden nog zag :D.

kijk een beetje tegen de zon in (denk ik).
 De kleding :
Bloes-Only (Denemarken)
Jurkje-Only
Riem-Only
Legging-ginatricot (Denemarken)
Schoenen-Bilka (Denemarken)

Detail : 


I'm in love.
So cute.
Liefs Anne.

4 opmerkingen:

  1. Oh God, le outfit est great ^^ Ja, ik kan meerdere talen en nog door elkaar praten ook =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke outfit!
    ik vind je legging echt leuk ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schoenen zijn zo mooi! en je haar waait ook grappig op de 4e foto ;)

    BeantwoordenVerwijderen