Pagina's

vrijdag 4 maart 2011

Weetjes


hej,
ik ging al mijn oude en nieuwe meiden bladen die ik heb nog eens doorlezen en zag allemaal handige en leuke weetjes/tips. die wilde ik op het blog zetten. ik hoop dat jullie ook iets aan die tips hebben en de weetjes gewoon leuk vinden. zeg maar of je het leuk vind!

1. als je wallen hebt kun je met een ijsklontje vanaf het begin van je oog tot je ooghoek met het ijsklontje over je wal heen wrijven. Het werkt echt, bij mij in ieder geval je ziet niet gelijk heel erg goed verschil, maar het werkt wel.
2. je kunt je nagels in een badje van citroensap doen. het helpt je nagels mooi roze en de randjes weer wit te maken.
3. vrouwen kalmeren door mannen zweet! snap jij dat? maar het is wetenschappelijk bewezen.
4. het is gezond voor je haar om om de 6 weken naar de kapper te gaan en de puntjes bij te laten knippen.
5. als je je haar wil laten groeien moet je na het wassen Hair growth treatment aanbrengen dat zorgt ervoor dat je haar gaat glanzen en stimuleert de groei. ik heb het zelf niet gebruikt maar anderen vinden dat het wel goed helpt.
(bij etos kun je het voor 9.49 euro kopen van het merk Stafford.)
6. voor een natuurlijke look moet je met je vingers je lippen, ogen of wangen opmaken dat geeft een extra natuurlijk effect!
7.zoals jullie waarschijnlijk al weten moet je veel water drinken! 2 liter per dag. in de zomer meer. dan blijft je huid zacht en gezond.
8. gebruik in de zomer zo min mogelijk make-up. de zon zorgt al voor een stralendere tint en zo blijft je huid ook een stuk schoner.
9. als je gaat zwemmen in de zomer in de zee of zwembad moet je na elke duik of gewoon na het zwemmen je haar uitspoelen met kraanwater. want zout water en chloor zijn heel slecht voor je haar!
10. koop na iedere 3 à 4 weken een nieuwe tandenborstel want er zitten veel bacteriën in/op een tandenborstel.

 ik hoop dat jullie het leuk vonden. zeg maar als jullie vaker zo'n artikel willen.
liefs Anne







1 opmerking: