Pagina's

woensdag 9 maart 2011

Scrub

hej,
ik gebruik zelf niet heel veel huid producten maar wel altijd scrub dus daar wilde ik jullie wat over vertellen. ik gebruik een scrub van het Etos merk.
ik heb nogal een ruwe huid met veel "bultjes" doordat ik sproeten heb valt dat niet zo op. door de scrub wordt mijn huid weer wat zachter en de "bultjes"minder.
hier links zie je de scrub daar ga ik jullie nu iets over vertellen. 
er zit 150 ml in dat vind ik wel veel.
het is 4,95 dat valt wel mee maar het is ook niet heel goedkoop vind ik zelf.  op de verpakking staat dat het de huidconditie verbeterd en effectief tegen puistjes en mee-eters helpt, zelf vind ik het niet geweldig tegen mee-eters en puistjes helpen dus als dat je reden is om het te kopen moet je het niet doen.

Gebruiksaanwijzing  :
breng de scrub aan op een vochtig gezicht. masseer vervolgens je gezicht goed in en spoel het af met water ( warm water).



verder staat er nog bij dat je ook de diepreinigende reinigingspads moet gebruiken voor een optimale huidconditie maar op dediepreinigende reinigingspads staat dat je weer wat nodig hebt van de collectie en daar weer wat op dus dat heb ik niet gedaan. 

ik hoop dat jullie de review leuk vonden en er wat aan hadden.
sorry dat het niet zo lang is.
Liefs Anne


2 opmerkingen:

  1. ik gebruik zelf de trekpleister huismerk, als het goed is is die een stuk goedkoper, misschien moet je ook een keer proberen?


    maar erg leuke review! :)

    BeantwoordenVerwijderen