Pagina's

zaterdag 19 maart 2011

ooglook

Hey,
Een beetje laat vandaag. Dat komt omdat ik gister al heel vroeg naar bed ben gegaan omdat ik zo moe was. daarom krijgen jullie nu een artikel. Vandaag ga ik laten zien hoe ik een ooglook heb gemaakt. Ik ga ook laten zien wat ik heb gebruikt.

Ik heb de oogschaduw gebruikt van de zeeman en een klein pallet van  de trekpleister.
oogschaduw zeeman.

het kleine pallet de 4 kleuren rechts boven heb ik gebruikt.
Dan zie je hieronder de foto's en kun je zien hoe ik het heb gedaan.
Stap 1.

stap 2.

Stap 3.

Dit was de ooglook weer voor vandaag. Morgen ga ik een de top 4 ooglooks doen (dat zijn alle ooglooks die ik tot nu toe heb gedaan). Jullie mogen dan stemmen welke jullie het leukst vinden.
Liefs Anne.

2 opmerkingen:

  1. Goed gelukt ! Ik vind het ergens ook nog wel tof dat je het met goedkope make-up doet, super origineel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk maar ik blijf me verbazen dat zeeman oogschaduw heeft...

    BeantwoordenVerwijderen