Pagina's

vrijdag 25 maart 2011

Korting


Hey,
Ik was eergisteren in de Kruidvat en daar was korting. Ik kon natuurlijk niet zonder iets de winkel uitgaan. Daarom heb ik2 lippenstiften gekocht van Catrice en gisteren in d drogist een coverstick van Miss Sporty en mascara van Rimmel Londen. Ik wilde jullie wat foto's laten zien en wat over de producten vertellen.

Info over de mascara:
Het merk is Rimmel Londen.
Het heeft een fijn flexibel borsteltje.
De mascara is normaal 11,99.
Nu voor de helft van de prijs. 
( bij mijn drogist )



 Info over de lippenstiften :
Het merk is Catrice.
De nummers zijn 150 en 110 (zie plaatje hierboven).
De prijs is normaal 3 euro.
Nu bij de kruidvat 50% korting.

Info over de coverstick :
Het merk is miss Sporty.
Het is nummer 01.
De prijs is normaal 2,99.
Nu 25% korting.
( bij mijn drogisterij)

Dit waren alle spullen al. Verder ben ik over 1 van de lippenstiften niet heel tevreden. Ik wilde graag een lichte felle roze en deze is donker roze. Over de andere lippenstift ben ik wel tevreden. Verder is de mascara echt heel erg fijn. En de coverstick ook.
Liefs Anne.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mascara ;) en de lipsticks zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb ik dezelfde lippenstiften, ik vind die roze bij mij echt girly <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die gentle nude, maar die roze is idd heel erg donker ;o.

    BeantwoordenVerwijderen